Pretraga proizvoda i naručivanje

 

Kako pronaći određeni proizvod?

U našoj prodavnici postoje stotine različitih proizvoda, različite svrhe i namene, te ponekad predstavlja problem da pronađete jedan specifičan. Ukoliko se nađete u sličnoj situaciji, naša preporuka je da koristite pretragu u vrhu. Unesite jednu ili dve reči i sačekajte nekoliko trenutaka da vam se izlistaju proizvodi koji najbliže odgovaraju traženim pojmovima koje ste uneli.

 

Da li pravna lica mogu poručivati proizvode jednako kao fizička?

Kratak odgovor na ovo pitanje je „Da”. Baš kao i fizičkim licima, prodavnica Bebolino pruža mogućnost poručivanja svih proizvoda i za pravna lica. Ukoliko proizvode želite da poručite kao pravno lice, u obavezi ste da se registrujete na stranici za registraciju i da popunite sve neophodne informacije kako bismo imali precizne podatke na koju adresu možemo da vam dostavimo predračun.

 

Da li postoji mogućnost da se registrujem na različitu adresu od adrese za dostavu?

Da. Sve što je potrebno da uradite jeste da prilikom poručivanja proizvoda navedete različitu adresu na koju želite da stigne narudžbina. Adresa isporuke ne mora obavezno da bude ista kao adresa na koju ste registrovali vaš korisnički nalog.

 

Upravljanje i podešavanje korisničkog naloga

 

Ne možete se setiti lozinke. Šta je potrebno dalje uraditi?

Ukoliko ste zaboravili vašu lozinku (password), sve što je potrebno da učinite jeste da odete na stranicu za registraciju i da odaberete opciju zaboravljena lozinka. Sledeći korak je da unesete email adresu sa koje ste registrovali vaš nalog i da kliknete na dugme reset. Nova lozinka za vaš nalog koja će biti automatski generisana od strane našeg sistema biće poslata na vašu email adresu. Kada se prvi put prijavite na nalog sa novom lozinkom, manuelno možete da je izmenite ponovo po vašoj želji.

 

Kako promeniti privatne podatke koje ste uneli u korisnički nalog?

Podatke koje ste uneli u korisnički nalog možete izmeniti po vašoj želji klikom na polja „izmeni adresu“ ili „izmeni nalog“ koja se nalaze u gornjem desnom uglu.

 

Da li se korisnički nalog mora kreirati pre kupovine?

Korisnički nalog može da se kreira i nakon odabira proizvoda koje ste dodali u vašu korpu. Sve što je potrebno je da popunite obavezna polja i vaš korisnički nalog biće kreiran a zatim ćete moći da nastavite kupovinu svaki sledeći put kada posetite Bebolino. Kupovinu nije moguće izvršiti bez kreiranog naloga.

 

Da li je moguće stornirati proizvode poručene greškom?

Ukoliko se desila situacija: da ste greškom poručili neki proizvod, da ste greškom poručili više pojedinačnih proizvoda, da ste pogrešno uneli količinu poručenih proizvoda ili da ste zaboravili neke proizvode poručiti, sve što je potrebno jeste da nam pošaljete email na adresu info@bebolino.rs i vaša porudžbina će biti ispravljena o čemu ćemo vas i obavestiti putem vaše email adrese.

 

Da li je moguće pregledati istoriju porudžbina?

Istoriju svih porudžbina koje ste zaključili u našoj prodavnici možete pregledati jednostavnim klikom na opciju „moje narudžbine“ koja se nalazi u okviru korisničkog naloga u gornjem desnom uglu.

 

Ostala pitanja vezana za proizvode

 

Da li je moguće poručiti proizvod kojeg nema na stanju?

Sve što je potrebno da učinite jeste da nas kontaktirate putem email adrese info@bebolino.rs a mi ćemo da vam odgovorimo u najkraćem mogućem roku nakon konsultacija sa dobavljačem proizvoda.

 

Kako primati informacije o novim proizvodima?

Da biste se pretplatili na našu listu noviteta, popusta i akcija, sve što je potrebno da uradite jeste da unesete vašu email adresu u polje „newsletter“ koja se nalazi u donjem desnom uglu vebsajta. Prijavom na listu, dobijaćete obaveštenja o novim proizvodima na dresu na koju ste se prijavili.